Zwroty
Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Jeśli chcesz zwrócić całość lub część zamówienia, masz na to 14 dni od momentu odebrania paczki.
Jak zwrócić produkty?
1. Sprawdź termin:
Liczony jest od dnia po dostarczeniu paczki (datę znajdziesz w linku do śledzenia przesyłki w mailu).
2. Wypełnij formularz zwrotu → pobierz formularz 📄
Jeśli nie możesz wydrukować formularza, lub zapomnisz go dołączyć – zrób zdjęcie, lub wypełnij go na komputerze i wyślij je mailem na zamowienia+pbgstyle@hype.delivery.
3. Spakuj produkty i dołącz formularz
Zapakuj produkty w bezpieczny sposób. Jeśli możesz, użyj tego samego opakowania – to bardziej ekologiczne. ♻️
Do paczki włóż wypełniony formularz zwrotu, dzięki temu szybko zidentyfikujemy Twoje zamówienie.
4. Wyślij przesyłkę do naszego magazynu na adres:
InPost Fulfillment Magazyn DC2 / Prown sp. z o.o.
Wola Bykowska 31
97-306 Wola Bykowska
📨 e-mail: zamowienia+pbgstyle@hype.delivery
📞 tel. 453 075 099 (wyłącznie na potrzeby nadania paczki)
📦 Nie przyjmujemy paczek wysłanych do paczkomatów.
🧾 Koszt zwrotu towaru do sklepu pokrywa klient.
5. Zaczekaj na zwrot środków 💰
Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od momentu, gdy paczka do nas dotrze.
Środki trafią na to samo konto, z którego opłacono zamówienie. Zgodnie z art. 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach konsumenta, jeżeli odeślesz nam całe zamówienie, zwrócimy Ci pełną kwotę (cena produktu + koszt dostawy). Środki trafią na to samo konto, z którego opłacono zamówienie.
Ważne informacje o zwrotach:
Upewnij się, że produkt nadaje się do zwrotu i jest:
- nowy – nieużywany i nieprany
- w bardzo dobrym stanie – bez uszkodzeń, zabrudzeń, intensywnych zapachów (np. dymu papierosowego, potu)
Możesz oczywiście przymierzyć produkty – tak jak w sklepie stacjonarnym – ale jeśli noszą ślady użycia, możemy potrącić kwotę na jego czyszczenie lub odrzucić zwrot.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub adres e-mail zamowienia+pbgstyle@hype.delivery.
Chętnie pomożemy i wyjaśnimy, co dalej.
Reklamacje
Produkt dotarł uszkodzony, z wadą lub po prostu coś się z nim nie zgadza? Przykro nam, że tak wyszło. Zrobimy co w naszej mocy, aby szybko to naprawić.
Nie musisz mieć faktury, czy paragonu – wystarczy mailowe potwierdzenie zamówienia.
Najpierw możesz napisać do nas i załączyć zdjęcia uszkodzenia. Dzięki temu szybciej ocenimy sytuację i damy znać, co dalej.
Ważne:
- zrób zdjęcie całego opakowania (z widocznymi uszkodzeniami),
- zadbaj, żeby na którymś zdjęciu był widoczny i czytelny list przewozowy, dzięki temu łatwiej zidentyfikujemy przesyłkę.
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub adres e-mail zamowienia+pbgstyle@hype.delivery.
Jak złożyć reklamację?
1. Wypełnij formularz reklamacyjny
Jeśli nie możesz wydrukować formularza, lub zapomnisz go dołączyć – zrób zdjęcie, lub wypełnij go na komputerze i wyślij je mailem na zamowienia+pbgstyle@hype.delivery.
2. Spakuj produkt i dołącz formularz
Zapakuj produkty w bezpieczny sposób. Jeśli możesz, użyj tego samego opakowania – to bardziej ekologiczne. ♻️ Prosimy, żeby odzież reklamowana była czysta, to przyspiesza proces.
Do paczki włóż wypełniony formularz reklamacji, dzięki temu szybko zidentyfikujemy Twoje zamówienie.
3. Wyślij przesyłkę do naszego magazynu na adres:
InPost Fulfillment Magazyn DC2 / Prown sp. z o.o.
Wola Bykowska 31
97-306 Wola Bykowska
📨 e-mail: zamowienia+pbgstyle@hype.delivery
📞 tel. 453 075 099 (wyłącznie na potrzeby nadania paczki)
Co dalej?
Gdy paczka do nas dotrze, sprawdzimy produkt i Twoje zgłoszenie. Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. O decyzji poinformujemy Cię mailem. 📨
Co możemy zrobić?
- Najpierw spróbujemy naprawić produkt.
- Jeśli to niemożliwe – wyślemy Ci nowy egzemplarz.
- Gdy żadne z powyższych nie wchodzi w grę – zwrócimy pieniądze.
ℹ️ Reklamowany produkt wyślemy na ten sam adres (lub paczkomat), co w zamówieniu.
Koszty
📦 Koszt odesłania reklamowanego produktu pokrywamy my – przekaż nam potwierdzenie płatności za przesyłkę, a zwrócimy Ci pieniądze.
Jeśli reklamacja zostanie uznana – zwrócimy Ci również koszt pierwotnej przesyłki
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub adres e-mail zamowienia+pbgstyle@hype.delivery.
Chętnie pomożemy i wyjaśnimy, co dalej.
Wymiany
Nie prowadzimy tradycyjnej wymiany produktów.
Nasze kolekcje są limitowane – dlatego nie rezerwujemy rozmiarów ani modeli na później.
Jeśli chcesz inny rozmiar lub wzór, możesz to zrobić w dwóch krokach:
1. Zwróć produkt, który chcesz wymienić (zgodnie z procedurą zwrotu).
2. Zamów nowy produkt w odpowiednim rozmiarze lub wariancie – jeśli jest jeszcze dostępny w sklepie.
Dzięki temu szybciej otrzymasz nowy produkt, a my zwrócimy Ci środki z pierwszego zamówienia.
Masz pytania lub nie wiesz, co będzie najlepsze w Twoim przypadku?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub adres e-mail zamowienia+pbgstyle@hype.delivery. Chętnie pomożemy!