Masz pytanie? Może już mamy odpowiedź!
Czym jest preorder i jak działa?
Preorder to zamówienie z wyprzedzeniem.
Kupujesz produkt, zanim zostanie wyprodukowany, dostarczony do magazynu lub gdy jest w trakcie produkcji.
Tyle, ile otrzymamy zamówień, tyle bluz, koszulek, czy gadżetów powstaje. Robimy to, żeby nie marnować materiałów i dbać o środowisko.
Po zakończeniu sprzedaży:
– zaczynamy produkcję i szycie,
– gdy produkt trafi do magazynu, wysyłamy go prosto do Ciebie.
Jakie metody płatności są dostępne?
W naszym sklepie zapłacisz za pomocą:
- BLIK-a,
- karty (Visa, Mastercard),
- szybkich przelewów online (Pay-By-Link),
- Apple Pay,
- Google Pay.
Uwaga: Nie oferujemy płatności przy odbiorze.
Kiedy wysyłacie zamówienia?
Produkty dostępne od ręki wysyłamy w 1-3 dni robocze. Czas wysyłki sprawdzisz w karcie produktu.
Preordery wysyłamy później, czasem trzeba poczekać nawet 5-6 tygodni. To dlatego, że produkcję zaczynamy dopiero wtedy, gdy zbierzemy wszystkie zamówienia.
Najczęściej paczka rusza wcześniej – po 10-15 dniach roboczych, gdy produkty będą już w magazynie.
Czy mogę śledzić moją paczkę?
Tak! Gdy wyślemy Twoje zamówienie, dostaniesz maila od InPostu z linkiem do śledzenia.
Masz aplikację InPost?
Twoja paczka pojawi się tam automatycznie.
Zanim złożysz zamówienie, upewnij się, czy adres e-mail i numer telefonu nie zawierają błędów – to ułatwi nam dostawę i kontakt.
Jak mogę zwrócić produkt?
Masz 14 dni od odebrania paczki, żeby zgłosić nam chęć zwrotu.
- Wypełnij formularz zwrotu
- Włóż go do paczki razem z produktem. Możesz też wysłać jego zdjęcie lub skan na naszego maila – wtedy szybciej rozliczymy zwrot.
- Odeślij nam zamówienie.
Więcej informacji i całą instrukcję zwrotu znajdziesz w zakładce ➜ Zwroty i reklamacje
Czy wysyłacie za granicę?
Na ten moment wysyłamy jedynie na adresy w Polsce.
Moje zamówienie nie przyszło – co teraz?
Najpierw sprawdź swoją skrzynkę mailową (również foldery „Spam” lub „Oferty”):
– Czy masz maila z potwierdzeniem zamówienia?
– Czy znajdujesz link do śledzenia przesyłki od InPostu?
Sprawdź, jaka była przewidywana data wysyłki – znajdziesz ją w mailu lub opisie produktu. Pamiętaj, że czas realizacji zamówienia zależy od tego, czy kupiłeś produkt dostępny od ręki, czy z preorderu.
Nadal nic nie ma? Napisz do nas – pomożemy!
Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
Przy każdym produkcie znajdziesz tabelę rozmiarów z dokładnymi wymiarami.
Porównaj wymiary z ubraniami, które masz w domu za pomocą np. centymetra. To najprostszy sposób. Jeśli wolisz luźniejsze ubrania – zalecamy wybór większego rozmiaru.
Czy mogę dostać fakturę?
Do zwrotu lub reklamacji produktów wystarczy Ci potwierdzenie zamówienia z maila. Nie musisz mieć faktury, ani paragonu.
Jeśli jej potrzebujesz, napisz do nas: zamowienia+pbgstyle@hype.delivery. Zgodnie z regulaminem naszego sklepu – nie wystawiamy faktur dla firm.
Co jeśli produkt jest uszkodzony?
Ojej, bardzo nam przykro, że coś dotarło zepsute. Zajmiemy się tym jak najszybciej.
Najpierw możesz napisać do nas i załączyć zdjęcia uszkodzenia. Dzięki temu szybciej ocenimy sytuację i damy znać, co dalej.
Ważne:
– zrób zdjęcie całego opakowania (z widocznymi uszkodzeniami),
– zadbaj, żeby na którymś zdjęciu był widoczny i czytelny list przewozowy, dzięki temu łatwiej zidentyfikujemy przesyłkę.
Napisz na: zamowienia+pbgstyle@hype.delivery.
Jeśli chcesz od razu złożyć reklamację:
- Wypełnij formularz reklamacyjny
- Zapakuj produkt do pudełka
- Do paczki dodaj wypełniony formularz
- Odeślij wszystko na nasz adres
Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Napiszemy do Ciebie wiadomość, gdy tylko podejmiemy decyzję.
Chcę zmienić coś w zamówieniu – czy to możliwe?
Nie możemy zmieniać produktów ani danych w złożonym zamówieniu. Nasz system w ciągu kilku minut kieruje je od do realizacji – wtedy nie da się już nic dodać, usunąć czy wymienić produktów.
Jeśli system wykryje błąd (np. w adresie), wtedy zamówienie wraca do poprawy i odezwiemy się do Ciebie z prośbą o korektę.
Jeśli chcesz wymienić produkty, zrób tak:
- Napisz do nas, anulujemy zamówienie i zwrócimy Ci pieniądze.
- Złóż nowe zamówienie z poprawnymi produktami
Zanim złożysz zamówienie, upewnij się, czy adres e-mail i numer telefonu nie zawierają błędów – to ułatwi nam dostawę i kontakt.
Masz pytania? Napisz do nas na: zamowienia+pbgstyle@hype.delivery